eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce? › Re: Kto chroni pracodawce?
  • Data: 2002-05-13 18:57:53
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Lukasz Wojtow napisał:
    >(...)
    >
    > tez mi smutno z tego powodu - ale dopuki konsumenci beda szara masa wierzaca
    > bezgranicznie w reklame reklamy np. proszkow do prania - to sie nie zmieni.
    > gdybym mial sam prowadzic firme - przyjal bym taka zasade:
    > marketing jest po to aby naganiac klientow,
    > techniczni sa po to aby to czym sie przechwala marketnig bylo choc w czesci
    > prawda :/

    Podobno specjaliści od marketingu gwałcą klientów. Nie jest to prawda.
    Klientów gwałcą sprzedawcy - marketingowcy ich tylko trzymają.
    Współcesny marketing jest to coś, co robią s***syny dla idiotów.
    Krótszej definicji nie udało mi się wymyśleć.

    Dogbert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1