PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce?Re: Kto chroni pracodawce?
    From: "wm" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto chroni pracodawce?
    Date: Thu, 9 May 2002 16:24:52 +0200

    Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abdt8o$hg8$...@n...tpi.pl...

    > Jeszcze rozumiem jak ktoś nie ma na zapłacenie bo rzeczywiscie firma mu
    leci
    > na łeb i szyję, ale ja znałem takich u których pracowałem co aby dalej
    mieć
    > 3 drogie auta w rodzine woleli wypieprzyć na bruk dobrych specjalistów !!!
    > Dzięki takim ruchom mamy w kraju jak mamy !!!

    Tobie się pomylił socjalizm z kapitalizmem. Firme prowadzi sie po to by mieć
    z tego określone korzyści czyli kasę, za która można sobie kupić np. ekstra
    bryki. Pracownik jest tu TYLKO narzędziem do osiągnięcia tych korzyści
    Nie dziwi mnie więc, że właściciel pozbył się zbędnych pracowników i nie ma
    tu znaczenia czy to jest wysoko wykwalifikowany specjalista czy robol.

    Zdrówko
    wm