PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce?Re: Kto chroni pracodawce?
  • Data: 2002-05-09 15:12:16
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: "Krzysztof " <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym kraju nie liczy się człowiek !!! Tu liczy sie zysk, jak sami
    > niejednokrotnie piszą !!!
    > No cóż ja mialem szczęście tylko na tych trafiać co aby być bogatszymi
    > jeszcze, to ludzi mieli za nic,
    > bo zawsze przyszedł jeleń bezrobotny za parę groszy !!!
    > A stereotyp będzie sie pogłębiał dopóki pracownik nie będzie ceniony !!!
    > A sam piszesz że pracodawcy robią kanty na podatkach, to oczywiste,ale nie
    > tylko na tym na traktowaniu pracowników również.
    > I z tym należy walczyć !!!
    >
    > Wrangler
    Oczywiscie, ze miales takie szczescie, bo od tych lepszych pracodawcow to
    pracownika teraz wolami nie wyciagniesz. I miejsca sa tylko albo w nowych
    firmach..startujacych w najtrudniejszych realiach rynkowych, albo u szui i
    kanalii, wymieniajacych pracownikow jak tylko probny sie konczy.......

    Liczy sie tylko zysk....hmm...a co?...ty dla idei pracujesz?..to powinienes
    byc zadowolony, im mniej ci placa?

    Powtarzam, nie jestem pracodawca, jestem pracownikiem i kazdego 30-go trzese
    sie czy juz......, ale staram sie miec w miare trzezwe spojzenie na cala
    sytuacje.
    pozdrawiam
    Krzysztof kilkanascie lat stazu pracy w 8 firmach