PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec umowy o prace na okres probny, a negocjacja podwyzkiRe: Koniec umowy o prace na okres probny, a negocjacja podwyzki
    From: "S.Banach" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koniec umowy o prace na okres probny, a negocjacja podwyzki
    Date: Sun, 02 Dec 2007 19:41:44 +0100

    Koola napisał(a):

    > Ja mysle ze Ty mozesz smialo myslec o podwyzce 300% -a z reszta nie
    > ograniczaj sie i mysl o podwyzce 1000% przeciez myslenie nic nie kosztuje.
    > Ale zapewne Twoj pracodawca mysli o podwyzce -80%
    >
    > Czy jakies przepisy reguluja sprawe podwyzki/obnizki zarobkow po okresie
    > probnym?

    Jejku, kiedy wypowiedzi tych super mądralińskich się skończą.
    Ilekroć przeszukuję zasoby sieci, znajduję wątek, patrzę ..-naście
    odpowiedzi, myślę o fajnie i zaczynam czytać, a tam 50% to wypowiedzi
    super mądralińskich speców od wszystkiego i czytam sobie:

    - tnij cytaty,
    - średnie zarobki to pół samochodu,
    - odpowiadaj pod,
    - odpowiadaj nad,
    - zmień kodowanie,
    - przeszukaj archiwum,

    Dzizas ludzie wyluzować, komu potrzebne te Wasze pseudo wskazówki, och
    wielcy, przewielcy , ach och ę!!!

    A co do podwyżek, to wszystko zależy. W moim życiu zawodowym miałem
    dwa okresy próbne, w pierwszym przypadku firma dorzuciła tylko około
    10%, ale w drugim to było już około 50%, wieć jak widzisz nie ma reguły,
    wszystko zależy od polityki firmy, podaj więcej szczegółów, co za firma,
    branża, etc.

    Pozdrawiam S.