eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejny tematRe: Kolejny temat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejny temat
    Date: Tue, 4 Oct 2005 14:41:54 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <dhttd4$6rg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dhtq1v$9b9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc66.daszynskiego.silesianet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1128429796 7024 84.234.121.66 (4 Oct 2005 12:43:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Oct 2005 12:43:16 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    X-Priority: 3
    X-User: sobczyk.webdesign
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:164128
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kjuzik" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dhtq1v$9b9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Sklep komputerowy z częściami używanymi w trójmieście z prawdziwego
    > zdarzenia żeby było wszystko co o tym myślicie czy przydałoby się coś
    > takiego czy nie ma zapotrzebowania
    >

    Myślę, że to nie ma sensu. Ze względu na Twoje podejście do tematu.

    Po pierwsze: nie wszyscy tutaj jesteśmy z Trójmieścia.
    Po drugie: nie wiesz, jacy jesteśmy wiarygodni.
    Po trzecie: badania rynkowe to się robi trochę inaczej. Opiszę Ci
    najprostsze, jakie możesz zrobić, jeśli chcesz rozkręcić lokalną firmę
    (rozumiem, że mieszkasz w Trójmieście a nie ma być ono Twoim docelowym oknem
    na świat).

    Zainwestuj buty.
    Przejdź się po mieście - sprawdź ilość i jakość samochodów (wskaźnik
    zamożności)
    Sprawdź, w ilu oknach po zmroku nienaturalnie błyszczy światło (znaczy się:
    grają w Duke Nukeem, co jak wiemy, radykalnie zmniejsza żywotność klawiatury
    :).
    Sprawdź, czy istnieją lokalne sieci internetowe, telewizje kablowe, w
    których możesz się zareklamować.
    Sprawdź czy da się wejść do klatek schodowych (żeby je zaśmiecać ulotkami).
    Sprawdź najbliższą konkurencję - ile jej jest i jakie ma ceny.
    Sprawdź, czy pod preferowanym przez Ciebie punktem sprzedaży da się
    zaparkować więcej niż 1 samochodem.

    Wybierz sobie lokal i działaj.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1