eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejny tematRe: Kolejny temat
  • Data: 2005-10-04 12:41:54
    Temat: Re: Kolejny temat
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "kjuzik" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dhtq1v$9b9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Sklep komputerowy z częściami używanymi w trójmieście z prawdziwego
    > zdarzenia żeby było wszystko co o tym myślicie czy przydałoby się coś
    > takiego czy nie ma zapotrzebowania
    >

    Myślę, że to nie ma sensu. Ze względu na Twoje podejście do tematu.

    Po pierwsze: nie wszyscy tutaj jesteśmy z Trójmieścia.
    Po drugie: nie wiesz, jacy jesteśmy wiarygodni.
    Po trzecie: badania rynkowe to się robi trochę inaczej. Opiszę Ci
    najprostsze, jakie możesz zrobić, jeśli chcesz rozkręcić lokalną firmę
    (rozumiem, że mieszkasz w Trójmieście a nie ma być ono Twoim docelowym oknem
    na świat).

    Zainwestuj buty.
    Przejdź się po mieście - sprawdź ilość i jakość samochodów (wskaźnik
    zamożności)
    Sprawdź, w ilu oknach po zmroku nienaturalnie błyszczy światło (znaczy się:
    grają w Duke Nukeem, co jak wiemy, radykalnie zmniejsza żywotność klawiatury
    :).
    Sprawdź, czy istnieją lokalne sieci internetowe, telewizje kablowe, w
    których możesz się zareklamować.
    Sprawdź czy da się wejść do klatek schodowych (żeby je zaśmiecać ulotkami).
    Sprawdź najbliższą konkurencję - ile jej jest i jakie ma ceny.
    Sprawdź, czy pod preferowanym przez Ciebie punktem sprzedaży da się
    zaparkować więcej niż 1 samochodem.

    Wybierz sobie lokal i działaj.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1