PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-19 15:42:44
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Any User [Tue, 19 Sep 2006 13:47:35 +0200]:

    > Po pierwsze, generalizujesz. Po drugie, mi w tym chodziło
    > nie tyle o dowiedzenie się, co o _udowodnienie_.

    Tylko po co komuś chcesz udowadniać, że podjęcie pracy
    zaproponowanej przez UP mu się nie opłaca? Sens widzę
    tylko w przypadku pobierania przez niego zasiłku.

    > Ale dla większości ludzi, którzy się rejestrują w UP,
    > ta logika jest dobra.

    Spierałabym się, bo to znaczy że mamy 20% złodziei ;)

    > Poza tym, nie zakłada ona sadzania od razu do pierdla,
    > a jedynie obserwację i weryfikację, czy mamy do czynienia
    > z taką osobą i wówczas kontynuację obserwacji w celach
    > szybkiego reagowania po pierwszym uczynku.

    Chciałbyś będąc nawet uczciwym człowiekiem żeby cię policja
    non stop śledziła? Mi się to nie podoba, pardon - traktować
    z góry każdego jak złodzieja i bandytę. Nie za bardzo ci się
    przesiąkło amerykańską propagandą terrorystyczną?

    > Raczej nie są nauczeni takiego stylu życia.

    To spytam inaczej - niechciałbyś dla nich, żeby jednak byli
    nauczeni i mogli sobie na niego pozwolić, zamiast wegetować
    za ten tysiąc miesięcznie? To twoi rodzice, nie?

    > A u mnie się to nazywa "sraniem kasą".

    A nazywaj jak chcesz, lepiej mi z tym niż koniecznością
    latania z kalkulatorem i zastanawiania się z czego jeszcze
    mogę zrezygnować żeby na rachunki starczyło. A porównanie
    akurat mam, bo pieniądze mam na tyle nieregularnie, że od
    czasu do czasu kalkulator (no ok, excell...) w użyciu jest.

    > Ale dlaczego piszesz, że coś jest nieopłacalne, skoro było
    > opłacalne.
    > Oczywiście tylko przy cięciu kosztów, ale jednak było.

    Miałeś z tego więcej niż programiści? Bo jeśli nie, to
    nie było - do opłacalności wlicza się też koszt czasu
    (w którym można coś innego zrobić) i inne nieszczególnie
    materialne rzeczy.

    No i skoro było opłacalne to czemu "było" a nie "jest"?

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want