PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-19 16:42:58
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fotech wrote:

    > wlasnie dlatego, ze Przemysle nie maja tego wszystkiego, nalezalo by inwestorow tam
    przyciagac, żeby mialy za co (podatki) ta infrastrukture zrobic, a nie doplacac im za
    "rozwoj" rozwinietego regionu, wlasnie dokladnie mi o to chodzi, bo w koncu to
    polskie pieniadze ida w duzej czesci na to.

    Dobrze mówi!!! Do tego właśnie służy "państwo" i niech się weźmie za
    takie właśnie rzeczy i nie wpycha się tam gdzie nie powinno.

    zch