PracaGrupypl.praca.dyskusjeJutro wazna rozmowa... › Re: Jutro wazna rozmowa...
    From: "Lisek" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jutro wazna rozmowa...
    Date: Fri, 2 Dec 2005 17:37:19 +0100

    Użytkownik "Dape" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dmp9he$qnv$1@news.onet.pl...
    > Kwota, ktora napisales to kpina. Jesli jestes *dobry* (szybko sie
    > uczysz, rozwijasz wraz z jezykiem [w tym wypadku php]) i nie stoisz w
    > miejscu) do tego robisz projkety terminowo powinienes zarabiac MINIMUM 3x
    > wiecej niz te (lol) 600 zl. 600 zl mozna wziac za 1 projekt robiony 3-4
    > dni. Moim zdaniem powinienes pomyslec o pracy na wlasny rachunek -
    > zwlaszcza jesli juz masz co pokazac ewentualnym klientom.

    Może juz o tym pisałem ale właśnie do tego się przymierzam. Złapałem kontakt
    z dziewczyną która siezdiała na moim miejscu i będziemy działać na własną
    rękę. Ona grafika - ja część programistyczna.

    Z uczeniem się nowych rzeczy nie mam problemów. Rozbudowane strony, które
    zostały mi powierzone do aktualizacji dosyć szybko "rozgryzałem".
    Właścicielka firmy jest zadowolona bo jeszcze ani razu nie usłyszała ode
    mnie, że czegoś nie da się zrobić (na co była przeczulona mając
    doświadczenia w pracy z wieloma osobami). Zobaczymy na ile mnie "wycenią"
    podczas zbliżajacej się rozmowy... jedno jest pewne - nie robić sobie
    nadziei na to, że w koncu po kilku latach pracy dostanie człowiek więcej niż
    1200 złotych wypłaty.