PracaGrupypl.praca.dyskusjeJutro wazna rozmowa... › Re: Jutro wazna rozmowa...
  • Data: 2005-12-04 16:11:30
    Temat: Re: Jutro wazna rozmowa...
    Od: "Lisek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dmulb5$ft0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Racja, u wielu ludzi panuje pogląd że jak się coś robi na kompie to komp
    > wykonuje co najmniej 90% pracy, a Ty siedzisz i naciskasz sobie przyciski.
    > Nie
    > zdają sobie sprawy ile tak naprawdę trzeba się uczyć i poznawać nowych
    > rzeczy.
    > Nowe programy, urządzenia, itp. Kupując nawet gazetę komputerową
    > inwestujesz w
    > siebie.

    Tak. Martwi mnie właśnie takie "poszanowanie" dla moich umiejętności.
    Obawiam się że to może być z dwóch powodów:
    1. żeby pokazać mi że ponoć "każdy głupi" to samo może robić i taka praca
    jest wobec tego niewiele warta
    2. dlatego że właściciele nie mają NAJMNIEJSZEGO pojęcia o programowaniu czy
    robieniu stron www od strony technicznej - nie wiedzą ile wiedzy wymaga
    wykonywanie takiej pracy :-(

    Jeszcze nie rozmawiałem z szeryfami tej firmy - w piątek nie było na to
    czasu ale jeżeli stanie na kwocie w okolicach 1000 złotych to nowy tydzień
    rozpocznę od poszukiwań nowej pracy - tym bardziej, że same dojazdy
    pochłaniają ponad 120zł miesięcznie i łatwo policzyć ile z tego tysiąca
    zostaje.
    --
    Szary Lisek