PracaGrupypl.praca.dyskusjeJutro wazna rozmowa...Re: Jutro wazna rozmowa...
  • Data: 2005-12-04 19:15:20
    Temat: Re: Jutro wazna rozmowa...
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kiedyś wygrałem konkurs do agencji reklamowej na grafika. Firma Ą, Ę
    tia.. jestesmy wielcy i preżni tylko pracowników mamy do d..y (do duszy,
    jakby ktoś nie wiedział o co chodzi (-: )

    > chodziło" itp. Dziwnym trafem tylko zawsze je oddawali do druku i klient
    > był zadowolony. Tak było ze wszystkim. Zero tekstu "o fajnie to zrobiłeś",
    > "nawet spoko" "dość dobre, ale zmień to i to" Tylko że wszystkie te
    > "gnioty" akceptowali. Główną wyrocznią była żona szefa :-)))
    a to akurat jest nagminne. Będziesz bił pianę, to i inni w końcu to
    podchwycą. nie będziesz, to co najwyżej uslyszysz "ujdzie w tłoku". Ce est
    la vie

    > W wczoraj na TVN24 powiedzieli że wykonanie strony dla firmy
    > archiwistycznej kosztuje 3000zł. I co najmniej TYLE jest warta praca przy
    > takich zleceniach. Szkoda że nie wszyscy to wiedzą. Powinna być taka
    > solidarność zawodowa pomiędzy komputerowcami. Poniżej jakiej ceny się nie
    > da zrobić i już. Niektórym by się oczy otworzyły.
    kwestia dobrego podejścia handlowego. Chcesz dać mniej, dostaniesz mniej.
    ale przecież chcesz mieć wodotrysk... to proszę, może być i słoń w karafce.
    kosztuje to 3000. aa, budżet jest na 100 zł..., to proszę, drobna
    wizytóweczka. dwie godziny pracy............

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---