PracaGrupypl.praca.dyskusjeJutro wazna rozmowa... › Re: Jutro wazna rozmowa...
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jutro wazna rozmowa...
    Date: Thu, 1 Dec 2005 18:16:14 +0000 (UTC)

    "Lisek" <S...@w...pl> wrote in
    news:dmn9t4$h3m$1@news.dialog.net.pl:

> [...]

    [...]
    > Trudno mi pisać o doświadczeniu - strony robię od 4 lat ale nie często
    > zdarzało mi się robić strony na czyjeś zlecenia (wcześniej pracując w
    > biurze od czasu do czasu trafiała mi się jakaś "fucha" typu zrobienie
    > strony znajomemu albo jego firmie, nawet w firmie w której pracowałem
    [...]

    > Myślałem ale nie mam w sobie wystarczająco dużo sił żeby coś takiego
    > zorganizować. Jestem jeszcze przez jakiś czas na utrzymaniu rodziców i
    > dla nich to jest niedopuszczalne żebym żył w ich domu i ryzykował
    > zakładanie własnej firmy...

    dziwne, dziwne; z jednej strony zalozenie wlasnej dzialalnosci nie jest
    droga dobra dla wszystkich - trzeba sie wtedy martwic o zdobywanie
    klientow, itepe; ale z drugiej strony, jak sobie to inaczej wyobrazasz?
    ze popracujesz sobie ilestam (miesiecy, lat) na um-zlec za 1kPLN na
    miesiac - a potem juz bedzie "ten czas", zeby otworzyc wlasna dzialalnosc;

    poza tym bardzo zainteresowalo mnie to "jestem na utrzymaniu rodzicow";
    czy to oznacza, ze jestes jeszcze uczniem/studentem?? jezeli tak, to
    sorry, ale mowienie o 4 latach doswiadczenie podejrzewam tutaj o znaczna
    przesade; 4 lata doswiadczenia, to nie znaczy ze "przed czterema laty
    pierwszy raz widzialem na oczy robienie stronki WWW i pozniej od czasu
    do czasu cos skrobnalem"; 4 lata doswiadczenia, to znaczy cztery lata
    pracy w pelnym wymiarze godzin jako programista stron WWW;

    wez pod uwage, ze Twoje doswiadczenie powinno sie ujawniac w wielu
    aspektach; to sa kwestie takie jak np. umiejetnosc pracy nad jakims
    monotonnym projektem przez np. dwa miesiace dzien w dzien; to moze
    byc np. umiejetnosc planowania sobie pracy i w jakiejs sytuacji
    "awaryjnej" mozliwosc wyrzucenia pewnych jej elementow (np. tych mniej
    waznych jezeli klient nagle stwierdzi, ze musi miec projekt wczesniej);

    takze samo robienie czegos od czasu do czasu nie daje Ci po prostu
    doswiadczenia, ktore dalaby Ci codzienna praca w danej dziedzinie;

    pzdrv;
    adas;