PracaGrupypl.praca.dyskusjeJutro wazna rozmowa... › Re: Jutro wazna rozmowa...
    From: "JobBiz" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jutro wazna rozmowa...
    Date: Thu, 1 Dec 2005 18:25:09 +0100

    Użytkownik "Lisek" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dmn3v9$adu$1@news.dialog.net.pl...
    > Od ponad dwóch miesięcy pracuję w firmie we Wrocławiu, zajmującej się
    między
    > innymi tworzeniem stron www, plakatów, gazetek, folderów reklamowych.
    >
    > Do moich zadań należy tworzenie stron we Flashu (Action Script), PHP
    > (+mySQL), HTML oraz opieka nad tymi stronami, robienie i obróbka zdjęć
    > produktów do folderów, modelowanie i rendering plansz wystawienniczych w
    3D
    > Studio. Firma jest mała - ze mną będzie 5 osób + osoby robiące prace na
    ich
> [...]

    Na początku 2004 roku byłem w podobnej, a może raczej w identycznej sytuacji
    co Ty, choć pracowałem od początku na umowę o pracę. Pracując w takiej
    firmie uświadomiłem sobie, że z tymi umiejętnościami (ta sama branża co Ty)
    mogę zrobić o wiele więcej dla siebie aniżeli dostawać na rękę kilka setek.
    Ja na początku miałem 800zl na reke + 25% prowizji od zrealizowanego
    projektu (srednio wychodzilo dodatkowo 500zl). Wiazalo sie to jednak z
    ciezka i solidna praca, gdzie za te same pieniadze mozna bylo faktycznie
    bawic sie w papierkach praktycznie bez zadnej odpowiedzialnosci. W
    miedzyczasie probowalem sie dostac do znanej Agencji Interaktywnej, ale jak
    uslyszalem 1400zl brutto na poczatek + prowizja to podziekowalem. Gdy
    powiedzialem szefowi, ze sie zwalniam to na sile przetrzymal mnie jeszcze 2
    miesiace, a pozniej po 4 miesiacach rozpoczelem wlasna dzialalnosc.
    Skorzystalem ze zdobytej wiedzy i w koncu jestem zadowolony z tego co robie
    i ile sobie place przy umiarkowanie ciezkiej pracy.
    RADA: Jestes mlodym czlowiekiem, dlatego zanim zwiazesz sie na stale z jakas
    firma, a w zyciu nie pojawia sie nieprzewidziane sytuacje to pomysl co
    naprawde chcialbys robic w zyciu. Tzn., czy przypadkiem nie zmarnujesz sie w
    tej firmie i nawet jesli dostaniesz podwyzke powiedzmy 1200 netto to
    bedziesz zadowolony z tej kwoty powiedzmy za 6 miesiecy. Praca to nie tylko
    pieniadze.
    Zycze powodzenia w rozmowach... i pozwole sobie nadmienic, iz w tym
    "zawodzie", ktorym pracujesz obowiazuje obnizona stawka za ZUS 250zl przy
    prowadzeniu dzialalnosci gosp. (+ mozliwa dotacja z PUP do 12000zl).
    Zaznaczam, iz z Twoimi umiejetnosciami praca nie ograniczalaby sie jedynie
    do robienia stron we Flash'u - kwestia odpowiedniego pomyslu.