PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe... › Re: Jakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe...
    From: Gienek <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe...
    Date: Thu, 19 Jul 2007 23:35:47 +0200

    > jest po prostu dziwne, ze ocenia sie i wybiera sie na pracownika osobe na
    > podstawie jej wymagan finansowych. To znaczy, ze dobrymi fachowcami sa
    > tylko te osoby, ktore sie cenia? Najlepsi sa tylko ci, co wolaja
    > najwiecej? heh...

    Ale to ty mnie nie zrozumiałeś albo ja źle się wyraziłem.
    Chodziło mi o to, że pracodawca wybierze tego który zgodził się pracować za
    mniej. Zapłaci więcej tylko dlatego bo nie ma wyjścia (o ile nie ma)

    Dodam tylko że wynegocjowałem stawkę prawie dwa razy wyższą niż
    zaproponowana przez pracodawcę na rozmowie kwalifikacyjnej. Uważam że
    zgodził się on zapłacić tyle nie dlatego bo miał 200 kandydatów którzy
    pracowaliby za mniej. Zgodził się zapłacić tyle bo nie zgłosił się nikt kto
    posiadał takie kwalifikacje jakie on chciał żeby posiadał pracownik na tym
    stanowisku. Tylko ja. Jeśli chodzi o specjalistów to ich jest po prostu
    brak w naszym kraju, przynajmniej w dziedzinie której ja pracuję i
    pracodawcy muszą się zgodzić na warunki takie jak ja chcę albo nie znajda
    nikogo innego.

    Z tond wynika moja rada. Targować najwięcej ile się da. Co wytargujecie to
    wasze.