PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe... › Re: Jakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe...
    From: chojny <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe...
    Date: Thu, 19 Jul 2007 23:03:19 +0200

    HawkEye napisał(a):
    > Witam
    >
    > [ciach]

    Przylacze sie do dyskusji bo jestem na swiezo z takim pytaniem:).

    Byla to moja w sumie druga rozmowa (polski oddzial miedzynarodowej
    firmy) i szedlem z nastawieniem, ze pierwszy nie podam kwoty. Jednak nie
    udalo mi sie wymusic na rekruterze (wewnatrz firmy) o podanie
    przedzialu. Dalem sie troche podpuscic tekstem: "Prosze sie nie bac, ze
    podana stawka bedzie za niska bo oni maja swoje widelki ponizej ktorych
    nie schodza, a chca wiedziec czy ich stac na pracownika". Nie pali mi
    sie grunt pod nogami, wiec w sumie moglem pokusic sie o podanie wyzszej
    stawki, ale jednak stanowisko w 100% odpowiada moim zainteresowaniom,
    wiec postanowilem podac w miare bezpieczna kwote.

    Na drugiej rozmowie zapytalem sie czy podana przeze mnie stawka zostaje.
    Na co powiedziano mi, ze na tym stanowisku na poczatek daja stawke o
    500zl wieksza. Czuje, ze zrobiono mnie ladnie w balona:), przebijajac
    moja oferte o pare stow.
    Jeszcze nie dostalem ostatecznej propozycji, ale czuje, ze nie bedzie
    mocno odstawala od mojej.

    Jak wyglada najczesciej dalsza rekrutacja po ostatecznej propozycji
    prezesa (odpowiedz ma byc ponoc mailem)? Odpowiadam TAK lub NIE czy moge
    jeszcze negocjowac?

    Sprawe komplikuje fakt, ze w miedzyczasie dostalem propozycje od innej
    firmy i moje oczekiwania finansowe wzrosly. Zastanawialem sie nawet czy
    nie napisac maila, iz chcialbym uaktualnic kwote, ale poki co nawet nie
    wiem czy za ta, ktora podalem, beda chcieli mnie przyjac:). Jak moze byc
    to postrzegane? Poczekac na propozycje i dopiero wtedy ewentualnie
    napisac, ze kwota mnie nie satysfakcjonuje.

    Jesli sie nie uda, mozliwe, ze w przyszlosci bede aplikowal tam
    ponownie, wiec chce pozostawic po sobie w miare dobre wrazenie:).

    Dzieki za odpowiedz.

    chojny