PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe... › Re: Jakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe...
    From: "HawkEye" <H...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe...
    Date: Thu, 19 Jul 2007 23:01:21 +0200

    > Sugerujesz że jestem nieuczciwy? Na jakiej podstawie tak uważasz? Zawsze
    > pracowałem uczciwie i starałem się spełniać regulamin pracy najlepiej jak
    > potrafię, choć to nie zawsze było możliwe przez pracodawców.
    >
    > Wszystko odbywa się na zasadzie podaży i popytu. Skoro pracodawcy są
    > skłonni
    > zapłacić za moja pracę więcej to czemu mam pracować za mniej? Nie wierzę
    > że
    > ktoś zapłaciłby mi tyle co płaci skoro miałby kandydata o takich samych
    > umiejętnościach za mniej.

    Ale Ty sie czepiasz.... Obojetnie co bym nie napisal, to odwracasz kota
    ogonem. Czy ja pisalem, ze za dobra prace nie nalezy sie dobra wyplata????
    Chodzi mi tylko o to, ze glupim mysleniem pracodawcy jest wybieranie tych
    kandydatow, ktorzy zawolaja wiecej.... Inaczej piszac: jest dwoch kandydatow
    na to stanowisko i idac tokiem myslenia, jakie wczesniej napisales:

    "Za zwyczaj pracodawca jest w stanie sporo zapłacić jeśli kogoś potrzebuje
    lecz nie zrobi tego skoro ktoś zgodzi się pracować za mniej. "

    jest po prostu dziwne, ze ocenia sie i wybiera sie na pracownika osobe na
    podstawie jej wymagan finansowych. To znaczy, ze dobrymi fachowcami sa
    tylko te osoby, ktore sie cenia? Najlepsi sa tylko ci, co wolaja najwiecej?
    heh...

    Najpierw patrz co napisales, pozniej przeczytaj to, co ktos napisal w
    odniesieniu do Twojej wypowiedzi... powiaz ze soba te dwa fakty i dopiero
    mozesz stwierdzic, ze ktos cos sugeruje... Jak widzisz odnioslem to do
    Twojej wypowiedzi, do tego co napisales, a nie do wszystkich i wszystkiego.
    Jeszcze raz powtorze, bys to zrozumial-jesli pracodawca chce placic duzo, to
    jego wola, chwala mu za to i nawet sluszna racja, by produktywnosc i
    lojalnosc pracownika byla jak najlepsza. Dziwie sie jedynie takiemu tokowi
    rozumowania, ze pracodawca ocenia kandydata tylko po tym, ze kandydat
    zawolal wiecej, niz jego konkurent na to samo stanowisko. Jesli pracodawca
    chce placic wiecej, niz zaproponowal kandydat, to przeciez w trakcie
    rekrutacji moze go o tym powiadomic... i bardziej skupic sie na
    umiejetnosciach i kompetencjach, a nie na kwocie jaka chce danemu
    pracownikowi zaplacic.