PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
  • Data: 2003-04-06 14:31:09
    Temat: Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
    Od: "Kacha" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to MIEJSCOWI moga utrzymac sie najtaniej - mieszkaja u mamusi, mamusia
    > kupuje skladniki do obiadkow i robi obiadki, mamusia pierze, nosek
    > i pupke wyciera.
    > Taki niesamodzielny praconwik pracuje po to, zeby miec na piwo i kino.
    > I moze pracowac naprawde za prawie darmo. I olewac robote, bo jak go wyleja,
    > to naprawde ZADNA krzywda mu sie nie dzieje.
    > Przyjezdny pracujacy tanio musi zarobic jednak znacznie wiecej, zeby
    przetrwac,
    > musi tez szanowac swoja prace, bo jednak sporo musi na siebie wydac, zeby
> [...]

    jesli uwazasz ze kazdy Warszawiak/nka dzieki miejscowosci urodzenia ma wiecej
    zer na swoim rachunku w banku to sie grubo mylisz :P
    jestem MIEJSCOWA pracuje i ucze sie(dzieki temu ze pracuje),fakt mam gdzie
    mieszkac,ale na tym sie konczy rola mamusi,nosek i pupke umiem juz sama sobie
    wytrzec ;)
    ale wydaje mi sie ze rozchodzilo sie o to za ile mozna wyzyc w Wawce...
    ktos na poczatku napisal (łącznie) 700 zeta
    -ciezko bedzie :P
    aczkolwiek mi odchodzi za wynajecie ale dochodzi czesne...do tego
    jedzenie,kosmetyki,ubrania i rozrywka(jesli ma sie czas)....hulaj dusza
    pozdrawiam i zycze wszystkim powodzenia