PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
  • Data: 2003-04-08 16:23:44
    Temat: Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:7...@n...onet.pl...

    > taki
    >
    > Logiki w tobie żadnej... najpierw narzekasz (i to w bardzo nieprzyjemny
    > sposób) na przyjezdnych, a potem mówisz że lubisz...
    >
    > Ty po prostu boisz się konkurencji. I zamiast podjąć "walkę", wolisz wogóle
    > nie dopuszczać do konfrontacji - stąd te twoje negatywne odczucia co do
    > przyjezdnych. Zachowujesz się jak niektórzy przedsiębiorcy, którzy w obawie
    > przed konkurencją wolą zamknąć swój rynek cłami, koncesjami itp. Mam
> [...]
    Ja narzekam swoją sytuacje ??? Od 14 lat nie narzekam w ogóle.
    A ,że to co się dzieje dookoła odbieram inaczej to zupełnie inna sprawa.
    Jeżeli dobrze ci we Wrocławiu to całe szczęście.Pracuj tam i tu nie
    przyjeżdżaj, bo w Warszawie nie potrzeba ludzi /nie tylko w Warszawie/,
    którzy traktują to miasto jako dojną krowę.
    Złote Eldorado za 700PLN możecie mieć na miejscu na miejscu.
    --G.