PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
  • Data: 2003-04-09 08:25:32
    Temat: Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7b02.00000530.3e9302f4@newsgate.onet.pl...

    > niech przyjeżdża,niech się uczy i nie sprzedaje jak tania dziwka.

    1. Jeżeli się uczyli i mają doświadczenie, to raczej szukają pracy
    odpowiadającej swoim kwalifikacjom, za odpowiednie pieniądze.
    2. Jeżeli brak im praktyki - szukają pracy w interesującym ich kierunku
    nawet za niewielkie pieniądze, żeby mieć jakieś doświadczenie - to chyba
    naturalne?
    3. Jeżeli nie mogą znaleźć odpowiadającej im pracy - biorą co jest i szukają
    dalej. Za coś trzeba żyć - to też chyba naturalne?

    > Tak ? a gdzie?

    Cytuję:
    "Cała wiocha i małe miasteczka/ z całym szacunkiem dla Was/ przyjeżdżają do
    Warszawy i wyciągają pieniądze z tego miasta.";
    "przecież lepiej zatrudnić wieśniaka , który będzie d**ę lizał ,wdzięczył
    się i będzie wdzięczny , że byłe łachmyta zapłaci przysłowiowe 1000,00" -
    chociażby.

    Dlaczego nie odpowiedziałeś na pozostałe fragmenty mojej wypowiedzi? Ani na
    drugą? Brak argumentów?

    --
    Addy