PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem?Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-26 06:26:36
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <dembgp$a95$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Kira napisał(a):

    > Krytykujesz? Bo ja nie. Gdyby juz mi sie przytrafilo, to tak,

    Tak. Ale w innym kontekście.

    > wole posiedziec na zasilku i miec jakis grosz i troche czasu
    > na douczenie sie czegostam i przygotowanie do nastepnego etapu
    > swojego zycia, niz sprzatac ulice nie uczac sie przy tym
    > kompletnie niczego, tracac cenny w tym momencie czas i sile.

    Ja pisałem o osobach które w tym czasie sobie bełta, albo inny
    cedwahapięćoha zaaplikować. Cytując Ciebie (mniej więcej): "Ciebie bym nie
    przyjął do takiej pracy". ;)

    > komputer. Branie sie za cokolwiek jest kompletnie nieoplacalne
    > w daleszej perspektywie, a jak chcesz spowrotem wskoczyc na
    > jakies sensowne tory, to o tej dalszej musisz myslec a nie
    > o najblizszym obiedzie...

    Eh, i właśnie ta dalsza perspektywa to mój egzystencjonalny problem.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl