PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem?Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-26 06:54:42
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <demdip$hl5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Kira napisał(a):

    > Takiego i tak nikt normalny do roboty nie wezmie, wiec niech
    > mu sie ten zasilek skonczy, zdechnie z glodu i swiety spokoj.

    Tak, tylko mnie irytuje jak tacy narzekają.

    > [...]
    > I tak jest nie tylko z praca zawodowa, ale z kazda inna dowolna
    > dziedzina zycia.

    Oj, nie zrozumiałaś bo nic nie napisałem. Więcej i tak nie napiszę, bo to
    nie blog. ;) Ja sobie z tego wszystkiego zdaję sprawę i z wielu innych
    rzeczy które mnie dotyczą. Ale mniejsza z tym.

    Pozdr,

    PS. Chyba że chcesz na priv historię kolejnego lenia z wybujałym ego. :)

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl