PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem?Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-26 06:11:22
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <dem6kl$oju$1@inews.gazeta.pl>
    Marek napisał(a):

    > Rozumiem, że krytykujesz taka postawę.

    Jak najbardziej.

    > Większość z krytykatów po totalnej utracie pracy natychmiast przyjdzie
    > na drugą stronę barykady, bo tak naprawdę zrozumieć bezrobotnego może
    > tylko drugi bezrobotny.
    > Tyle, że powiedzą może coś innego: "tyle lat się uczyłem/studiowałem, a teraz
    > mam ulice sprzątać".

    Ale ja uważam, że jak ktoś aktywnie studiował, w tym co lubi, co go
    pasjonuje, w czym jest dobry - to nie będzie miał problemów ze
    znalezieniem pracy. NIe wykluczam żadnych wyjątków. A wyjątki są
    wyjątkami. 0% bezrobocia to utopia.

    > Poza tym nie rozumiem czepiania się sprzątania ulic. To jest podawane
    > jako pierwszy lepszy przykład "gorszej pracy".

    Ja piłem do tego, co wcześniej jotte napisał na temat syfu na ulicach.

    > Tak naprawdę to nie ma gorszej pracy, ale są prace wymagajace innych
    > kwalifikacji - sprzątać wbrew pozorom też trzeba umieć.

    No ba. Przekonałem sie o tym jak kilka razy za moją mamuśkę chodziłem
    sprzątać.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała