PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny... › Re: Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...
    From: "WorkMachine" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...
    Date: Mon, 7 Jul 2008 10:36:13 +0200

    Dzięki za pokrzepienie ;)

    Moje cv jeszcze niedawno nie wyglądało tak obszernie...
    ..do czasu rozmowy z pewnym "specjalistą"...powiedział
    "napisz coś więcej o sobie, niekoniecznie związanego
    z doświadczeniem zawodowym...pracodawcy patrzą również na to kim jesteś,
    a nie tylko na konkretne doświadczenia w danej dziedzinie" ...
    a ja się tym w akcie desperacji dogłębnie zasugerowałem ;)
    ...nieważne...poprawiłem, żeby było konkretnie i na temat zrobilem
    z tego 3 cefałki sparametryzowane pod kątem rónych branż :),
    - tak jak było wcześniej, bez wiertarek, suwmiarek, helikopterów
    i banałów typu wiznzip czy windows commander.
    Jeden z przedpiszców zapytał czy ja wiem co chcę w ogóle robić...
    ..pewnie, że nie :) ...szukam Pracy, a nie stanowiska...czysta logika
    - po co się męczyć, chcę zarabiać i żyć jak człowiek -
    za przeproszeniem wisi mi czy będę kierowcą, stolarzem czy
    elektronikiem/informatykiem - po obdzwonieniu kilku firm okazuje się,
    że kierowca dostaje bez negocjacji spokojnie 2kPLN na rękę...a np.
    elektronik
    musi się napocić, żeby udowodnić, że coś wie, a potem jak wydusi na rozmowie
    kwotę powyżej tych 2000 to będzie święto lasu albo wielkie zdziwienie typu
    "czy wie pan, że to nie mała kwota" (dynamicznie rozwiające się firmy
    produkcyjne)
    ....maasakra :)
    Swoją drogą branża informatyki i elektroniki to jakieś wielkie
    nieporozumienie...oczywiście, że chcę pracować i uczyć się
    ...ale nie robić studia z informy przez całe życie - bo ten język już jest
    niemodny,
    bo technologia przestarzała itp.- nie mam zamiaru poświęcać swojego
    prywatnego życia
    po to by się np. wieczorami douczać nowych języków programowania - albo
    zastanawiać
    dlaczego to to niedziała czy tamto działało ale nagle (..qrwa nagle..)
    przestało...
    win95, 98, 2000, Xp, Vista - co jeszcze ? ...czy będzie bardziej dopracowane
    i stabilne ? ..wątpię....tyle nocek w życiu przez te zaawansowane
    technologie
    zarwałem, że mam (tak na marginesie) dość. Pracowałem w stresie, pod presją
    czasu, klienta, szefa (lub jeszcze gorzej - szefowej ;) ) po co ?
    Żeby zarabiać 500PLN więcej niż gość, który robi swoje, czasem machnie kilka
    nadgodzin, ale generalnie to o 16 idzie do domu i jest spokojny, że deska
    którą
    polakierował, skleił czy ostrugał będzie na drugi dzień wyglądać tak samo
    pięknie
    (chyba że jej ktoś pomoże zmienić image).
    Taki stolarz to ma dobrze, nauczy się swojego fachu i jest "mistrzem"
    - nowych gatunków drewna przecież nie wynajdą ! :)

    3mta się
    Pozdrawiam
    B.