PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...Re: Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...
  • Data: 2008-07-09 21:10:10
    Temat: Re: Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...
    Od: glos <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lip, 10:39, "WorkMachine" <b...@o...pl> wrote:
    > (...)
    > ...szukam i szukam i aplikacje wysyłam (w taki sposób udało mi się nawet
    > kiedyś pracę znaleźć), ale wygląda na to, że bezskutecznie...
    > ...na ok. 40 aplikacji odzew jest rzędu 0,5% :/....lipa straszna...
    > (...)

    Tak przy okazji, zaintrygowales mnie swoja sytuacja i cv - zrobilem
    wiec u mnie w firmie maly test:

    Wydrukowalem Twoje cv z grupy i poprosilem niezaleznie 3 osoby o jego
    przeczytanie i ocene - co zrobilyby z Twoja kandydatura, jesli bylby
    to proces rekrutacji. Te 3 osoby to: asystentka zarzadu/specjalista ds
    HR, team leader oraz programista.

    Wyniki sa interesujace - wszystkie 3 osoby uznaly, ze cv jest ciekawe,
    choc niezorganizowane. Wszystkie 3 osoby wykonalyby do Ciebie telefon,
    zeby porozmawiac i dopiero na podstawie tej rozmowy podjac decyzje o
    dalszym ciagu. Podkreslam - to byly 3 niezalezne rozmowy, osoby nie
    wiedzialy o ocenach innych, nie nakreslalem tez przez ocena tla (czyli
    obecnego watku).

    Wniosek - Twoje cv nawet w wersji oryginalnej jest w efekcie calkiem
    niezle, mimo, ze odbiera Ci na starcie mnostwo potencjalnych punktow.
    Sprofilowane powinno byc duuuzo lepsze - podzielilbys sie nim na
    grupie?

    --

    Pozdrawiam,

    glos