PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...Re: Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...
  • Data: 2008-07-08 08:59:55
    Temat: Re: Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...
    Od: redi <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lip, 14:49, "WorkMachine" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    rozwiniętych praktycznie
    > zdolności interpersonalnych i obycia ze światem i klientem również mi nie brakuje -
    zdarzyło mi się
    > za to kiedyś z hukiem "wyrzucić" pracownika z pracy - co jest  dla mnie pewnym
    doświadczeniem
    > pozwalającym mi stwierdzić jakie są np. moje granice cierpliwości itd.)
    >
    > Mój dość jasno określony cel na dalszą przyszłość (co nie znaczy że w pełni realny
    - i tego jestem świadomy)
    > to zostać pilotem samolotu (pewnie raczej nie pasażerskiego (ze wzgędu na koszty
    szkoleń), a np. transportowego).
    > Potrzebuję w pracy odrobiny adrenaliny (zodiakalny skorpion ;) ) lub chociaż
    tymczasowej zmiany otoczenia - lubię pracę w terenie.

    > Nie wiem czy w tym naszym kochanym kraju w ogóle można "zaplanować swoją
    karierę"...lub w ogóle
    > cokolwiek zaplanować...narazie życie i praca zdaję mi się nie być niczym stałym i
    na każdym kroku udowadnia mi
    > że się mylę....
    > Z firm, w których pracowałem odchodziłem głównie szukając "lepszego rozwiązania",
    ale teraz patrząc z perspektywy
    > czasu skłonny jestem stwierdzić, że być może był to błąd ("Lepszy wróbel w
    garści...niż brak pracy").

    > Jeśli chodzi o "zorganizowanie sobie pracy" na DG, tak jak wspomniał kolega Kviat
    to rzeczywiście
    > nie jest to łatwe - zmienić branżę mogę, nie boję się też zacząć "od nowa", ale
    problem u mnie jest trochę inny
    > - "z pustego nie nalejesz" - mam tu na myśli to, że albo będę potrzebował czasu (a
    tym samym i kasy na przetrwanie)

    -----------------------­-----

    > DATA I MIEJSCE URODZENIA:
    >
    > WYKSZTAŁCENIE: Średnie Techniczne - Technikum Łączności w Gdańsku, Technik
    elektronik, Radiotechnika i Telewizja.

    > PRZEBIEG KARIERY ZAWODOWEJ:
    >
    > 2006 - 2008 Własna działalność gospodarcza, kontrakt menedżerski.
    >
    > 2003 - 2006 XYZ2 sp. z o.o.; stanowiska - specjalista ds. procesu produkcji,
    kierownik działu jakości, elektronik,

    > 2002 - 2003 praca w Holandii,
    >
    > 1999 - 2001 XYZ1 sp. z o.o.; stanowisko - informatyk / elektronik,
    >
    > JĘZYKI OBCE: Język angielski w stopniu dobrym w mowie i piśmie- FCE / matura.
    >
    > DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE I DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:
    >
    >   a.. Praktyka w pracy w bezpośrednim kontakcie z kontrahentami polskimi i
    zagranicznymi.
    >   b.. Doświadczenie w pracy przy sprzedaży, produkcji, kontroli jakości, serwisie i
    uruchamianiu układów i urządzeń elektronicznych i mechanicznych.
    >   c.. Doświadczenie w serwisie, instalacjach i testach sieci komputerowych
    LAN/WAN/DSL (TCP/IP, IPX/SPX, itp.), drukarek, komputerów PC / notebook, serwerów
    (np. IBM, Dell) oraz urządzeń i technologii sieciowych (3Com, D-Link, Planet, Intel,
    Realtek, Wavetek, Bluetooth, Wi-Fi, GPRS, radiomodemy, itp.).
    >   d.. Znajomość zagadnień związanych z macierzami dyskowymi, ochroną danych,
    różnymi systemami plików (np. RAID, mirroring, kontrolery Adaptec, IBM, SCSI, FAT,
    FAT32, NTFS, CDFS, EXT2/3, NFS).
    >   e.. Podstawowa znajomość HTML, javascript, Flash oraz narzędzi do tworzenia stron
    internetowych i grafiki komputerowej.
    >   f.. Znajomość obsługi i administracji różnych systemów operacyjnych: Linux, różne
    dystrybucje - podstawy administracji i konfiguracji, Windows Mobile, CE, XP, 2000,
    NT, Me, `98, `95, DOS - konfiguracja i administracja, Novell Netware ver. 3, 4, 5 -
    konfiguracja i administracja.
    >   g.. Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z Internetem - umiejętność
    szybkiego i sprawnego wyszukiwania potrzebnych informacji oraz instalacji i
    konfiguracji usług sieciowych workstation / server (np. HTTP, FTP, SMTP, DNS, DHCP,
    Proxy, firewall, routing, NAT, port mapping).
    >   h.. Znajomość zasad budowy i działania układów mikroprocesorowych (np. `51, Atmel
    AVR, Microchip PIC, Nec, Infineon, Intel x86, Renesas, Flash, Eeprom, DataFlash,
    SRAM, RTC, I2C, SPI, UART, USB, LPT).
    >   i.. Praktyczne umiejętności i wiedza z zakresu programowania strukturalnego i
    obiektowego mikrokontrolerów oraz komputerów PC w językach: assembler, C, Basic,
    Turbo Pascal, Delphi.
    >   j.. Praktyczne umiejętności z zakresu projektowania, produkcji i montażu urządzeń
    i układów elektronicznych SMT i THT, projektowania obwodów drukowanych (np. Eagle,
    Protel).
    >   k.. Znajomość norm jakościowych dotyczących montażu elektronicznego - certyfikat
    instruktora IPC-A-610.
    >   l.. Znajomość zagadnień związanych z techniką m.cz. i w.cz. (AM, FM, ASK, FSK,
    PWM, PCM, PPM, DTMF, itp.).
    >   m.. Dobra znajomość zagadnień związanych z GPS (m.in.: protokół NMEA, U-Blox
    ubx), GSM/GPRS (np.: moduły przemysłowe GSM/GPRS, telefony, palmtopy, komendy AT
    Hayes), transmisją danych oraz zdalnym sterowaniem radiowym i SMS.
    >   n.. Dobra znajomość zasad budowy, instalacji i działania elektronicznych systemów
    zabezpieczeń i monitoringu.
    >   o.. Doświadczenie przy tworzeniu i tłumaczeniu dokumentacji technicznych i
    produkcyjnych w języku polskim i angielskim.
    >   p.. Praktyczna znajomość obsługi i konfiguracji różnorodnego oprogramowania
    biurowego, komunikacyjnego, graficznego i specjalistycznego, m.in.: MS Office, Open
    Office, ZoneLabs, WinRoute, Corel, Photoshop, Eagle, Protel, Partition Magic, Ghost,
    Borland Delphi 6, Borland Pascal 7, LanAnalyzer, TCPView, NetLab, HTTP servers, FTP
    servers, Lanchat, CloneCD, VirtualCD, Nero, Ferro Software, Skype, GG, Spik, Windows
    Commander, CodeVision AVR, Keil '51, Bascom, MPLab, ImageCraftC, ISPProg, MegaLoad
    Bootloader, GetRight, WinZip, WinRar, GPSGate, Automapa, GoogleEarth, Bluesoleil,
    FruityLoops, Virtual Serial Ports, Norton Commander, Xtree, InnoSetup Installer,
    FrontPage, AcdSee, Adobe Acrobat, Agilent AppCad, Serial port sniffer, USB sniffer,
    DiskEdit - hex editor, Data Recovery Software, AutoCAD - w trakcie nauki.
    >   q.. Doświadczenie w pracy z różnego rodzaju sprzętem specjalistycznym i
    pomiarowym do prac mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych m.in.: suwmiarka,
    szczelinomierz, mikrometr, wiertarka, frezarka, tokarka, prasa; mierniki i czujniki
    wielkości elektrycznych i fizycznych (m.in.: U, I, R, L, C, f, T, a); oscyloskopy,
    sondy, analizatory widma, analizatory i testery sieci LAN, programatory pamięci i
    mikrokontrolerów, testery produkcyjne urządzeń oraz układów i elementów
    elektronicznych, automaty produkcyjne, aparatury kontrolno-pomiarowe, aparatury do
    zdalnego sterowania.
    >   r.. Wiedza z zakresu budowy i praktyka w naprawach pojazdów, silników spalinowych
    i elektrycznych oraz innych urządzeń mechanicznych oraz elektrycznych.
    >   s.. Duże doświadczenie w prowadzeniu różnych pojazdów mechanicznych, m.in.:
    samochody osobowe, dostawcze, wózki widłowe.
    >   t.. Praktyczne umiejętności i wiedza z zakresu budowy, naprawy, sterowania i
    pilotażu modeli zdalnie sterowanych samolotów, helikopterów i samochodów z napędem
    spalinowym i elektrycznym.
> [...]
    > CECHY OSOBOWOŚCI:
    >
    >   a.. odpowiedzialność i samodzielność;
    >   b.. umiejętność pracy w zespole;
    >   c.. komunikatywność oraz wysoka kultura osobista;
    >   d.. zaangażowanie w powierzone obowiązki;
    >   e.. cierpliwość, precyzja i systematyczność;
    >   f.. dynamizm i kreatywność połączone z motywacją i inicjatywą w działaniu;
    >   g.. zdolności analityczne;
    >   h.. zamiłowanie do pogłębiania wiedzy, rozwijania własnych umiejętności i
    zdobywania nowych doświadczeń;
    >   i.. odwaga i poczucie humoru.
    > ZAINTERESOWANIA: Modelarstwo lotnicze RC, lotnictwo, elektronika, mechanika,
    robotyka i automatyka, motoryzacja,

    > technika audio-video, nowoczesne technologie, internet, chemia, wędkarstwo,
    meteorologia, przyroda, kosmologia, astronomia, budownictwo, energetyka, gotowanie,
    tenis, muzyka, podróże.

    Naprawde, zrób coś z tym cv - przygotuj je pod kontem stanowiska na
    ktore aplikujesz. Jezeli starasz sie o stanowisko programisty (moja
    branza), to naprawde nie pisz ze umiesz obslugiwac suwmiarke itd (no
    chyba ze chcesz rozbawic - ale to nie pomoze ci dostac pracy). Podaruj
    sobie rowniez informacje o umiejetnosci obslugi WinCmd, WinZip ..... i
    jeszcze jedno skróc to cv, bo nikt tego nie bedzie czytal. Sorki za
    kolejne slowa, ale twoje cv jest idealnym przykladem zle napisanego
    cv.
    Kwestia studiow - moim zdaniem warto, a jesli nie studia to moze
    jakies certyfikaty, ktore pomoga zainteresowac potencjalnego
    pracodawce twoja osobe. Piszesz ze szkoda ci czasu na poznawanie
    nowych technologii, hmm tutaj widze problem.