PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny... › Re: Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...
    From: glos <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...
    Date: Sat, 5 Jul 2008 04:11:55 -0700 (PDT)

    On 5 Lip, 10:39, "WorkMachine" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Od jakiegoś czasu szukam pracy w 3mieście (od kiedy mój okręt zwany własną
    > DG zaczął tonąć
    > i nie było sensu go ratować...dłuższa historia) .....trwa to może już ze 3
    > miesiące i...
    > ...szukam i szukam i aplikacje wysyłam (w taki sposób udało mi się nawet
    > kiedyś pracę znaleźć), ale wygląda na to, że bezskutecznie...
    > ...na ok. 40 aplikacji odzew jest rzędu 0,5% :/....lipa straszna...
    > Mam 29 lat i 10 lat praktycznego doświadczenia w dwóch głównie branżach:
> [...]

    nie od rzeczy byloby, gdybys pokazal swoje cv - z zatartym nazwiskiem
    i nazwami firm.

    Mam pewne podejrzenia, dlaczego odzew jest tak nikly - jesli wpisujesz
    w cv CALA swoja historie zawodowa, a nie profilujesz go pod katem
    konkretnego stanowiska, to juz masz odpowiedz - czlowiek, ktory
    jednego dnia konserwuje centralki, drugiego tworzy system
    informatyczny, a trzeciego naprawia samochody - nie jest postrzegany
    jako specjalista w zadnej z branz, a raczej czlowiek, ktory z braku
    umiejetnosci desperacko lapie sie wszystkiego, ale wkrotce nie daje
    sobie rady i musi ponownie szukac zajecia. Takie jest wrazenie -
    podkreslam - niekoniecznie pokrywajace sie z rzeczywistoscia, ale to
    od wrazen rekrutera zalezy Twoj dalszy udzial w procesie rekrutacji.

    Dlatego wlasnie prosze o Twoje cv, zeby zweryfikowac powyzsze.

    Oczywiscie, w/w jest wylacznie moim osobistym pogladem.

    --

    Pozdrawiam,

    glos