eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?Re: Jak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?
    Date: Wed, 6 Apr 2005 19:02:57 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <d3150m$fql$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d30vnf$s61$1@news.onet.pl> <d312cj$jnp$1@korweta.task.gda.pl>
    <d31486$ffk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: enp53.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1112807254 16213 83.20.5.53 (6 Apr 2005 17:07:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Apr 2005 17:07:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:146149
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <7...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d31486$ffk$1@news.onet.pl...
    >> hmmm... obawiam się, że Twoje wyniki będą raczej marne
    >> z powodów, które wymieniłeś... nie da się na dłuższą metę
    >> pracować efektywnie bez przekonania co do słuszności tego co się robi
    >>
    >> pozdrawiam
    >> yam
    >
    > Z przykroscia musze stwierdzic, ze ta odpowiedz mi raczej nie pomogla :)
    >
    > O ja biedny... :)

    Pomysl sobie o tym, ze kazdy produkt, ktory funkcjonuje na rynku, znalazl
    sie tam, bo ma swoja grupe docelowa, ktora go ceni wyzej od innych tego
    samego rodzaju. W bardzo niewielu dziedzinach istnieja produkty obiektywnie
    najlepsze. Do cech produktu naleza cena, rozne aspekty jakosci, marka i
    "osobowosc" etc. Rozne skladowe maja rozna wage dla roznych ludzi, a te
    roznice sa szczegolnie duze tam, gdzie w gre wchodza gusta, jak produkty
    spozywcze czy meble. Klient nie jest identyczny z Toba i moze miec inna
    hierarchie cech produktu - taka, jaka ten Twoj produkt spelnia najlepiej.
    Musisz tylko znalezc klientow, w odniesieniu do ktorych to poprzednie zdanie
    jest prawda - i sprzedajawanie komus czegos, co rzeczywiscie najlepiej
    zaspokaja jego potrzeby tak, jak sa subiektywnie przez niego odczuwane nie
    ma prawa wywolywac dylematow :)

    I.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1