PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?Re: Jak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?
  • Data: 2005-04-06 17:02:57
    Temat: Re: Jak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <7...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d31486$ffk$1@news.onet.pl...

    > Z przykroscia musze stwierdzic, ze ta odpowiedz mi raczej nie pomogla :)
    >
    > O ja biedny... :)

    Pomysl sobie o tym, ze kazdy produkt, ktory funkcjonuje na rynku, znalazl
    sie tam, bo ma swoja grupe docelowa, ktora go ceni wyzej od innych tego
    samego rodzaju. W bardzo niewielu dziedzinach istnieja produkty obiektywnie
    najlepsze. Do cech produktu naleza cena, rozne aspekty jakosci, marka i
    "osobowosc" etc. Rozne skladowe maja rozna wage dla roznych ludzi, a te
    roznice sa szczegolnie duze tam, gdzie w gre wchodza gusta, jak produkty
    spozywcze czy meble. Klient nie jest identyczny z Toba i moze miec inna
    hierarchie cech produktu - taka, jaka ten Twoj produkt spelnia najlepiej.
    Musisz tylko znalezc klientow, w odniesieniu do ktorych to poprzednie zdanie
    jest prawda - i sprzedajawanie komus czegos, co rzeczywiscie najlepiej
    zaspokaja jego potrzeby tak, jak sa subiektywnie przez niego odczuwane nie
    ma prawa wywolywac dylematow :)

    I.