PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym? › Re: Jak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?
  • Data: 2005-04-07 14:28:53
    Temat: Re: Jak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (7...@o...pl, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > Jak bylem przekonany co do jakosci produktow, to potrafilem je sprzedawac z
    > marza ponad 100% (bo byly tego warte i sam z nich korzystalem), ale przeciez
    > nie moge nikogo przekonywac, ze 2 to wiecej niz 5!
    > Moze mial ktos podobne doswiadczenia i potrafi mi jakos pomoc?

    Pomyśl sobie, że to i tak zawsze klient decyduje. Ty przekonujesz, ale
    on podejmuje ostateczną decyzję i pozytywna uwalnia Cię od rozterek.
    Może to trochę cyniczne, ale jak ktoś daje sobie wmówić, że dwa to
    więcej niż 5, to widocznie mu to wystarcza, albo na 5 nie zasługuje. ;)

    A poza tym nie zapominaj, że cyferki cyferkami, również banki są
    bardziej i mniej prestiżowe, są internetowe i marmurki (marmurki mają
    dużo lub mało oddziałów, oddziały są daleko lub blisko...), są opłaty za
    prowadzenie i darmowe przelewy, a bywa odwrotnie. Koniec końców to, co
    może się wydawać mniej ciekawą ofertą na pierwszy rzut oka, w gruncie
    rzeczy może się okazać o wiele bardziej atrakcyjne. :)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)