PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak skutecznie szukać pracy :-)Re: Jak skutecznie szukać pracy :-)
  • Data: 2009-03-24 16:21:01
    Temat: Re: Jak skutecznie szukać pracy :-)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gqaq7l$ouv$1@news3.onet The_EaGle <t...@t...pl> pisze:

    > Jeszcze inna sprawa to spodobanie się pracodawcy. Sprawą oczywistą jest że
    > podczas rozmowy kwalifikacyjnej nie chodzi tylko o konkrety ale także o
    > zaprezentowanie siebie w jak najkorzystniejszym świetle.
    Np. czerwonym...

    > Dlatego pracy najlepiej się szuka zanim jest się bezrobotnym.
    I to jest prawda.
    Tylko nie zawsze tak się da.

    > Kilka razy podczas rozmowy kwalifikacyjnej rozmawiałem z HR własnie na
    > temat moich hobby, zwykle ta rozmowa jest w j.ang. Warto pisać o hobby i
    > przygotować sobie parę mądrych zdań podczas takich rozmów - to niezwykle
    > częste praktyki.
    A czy rozmawiałeś także nt hobby ew. pracodawcy?
    Nie każdy pozwala na bezczelne naruszanie swojej prywatności. W końcu mówimy
    o rozmowie w sprawie pracy, a nie o randce.
    Z drugiej strony wiem, że są ludzie(?), którym mentalność i parcie na szkło
    (tu: na robotę i kasę) pozwala na ubieganie się o udział w reality show,
    obrzydliwego obnażania się psychicznego w różnego rodzaju talk showach,
    wywiadach itp.

    > Co za kompletna bzdura. Obecnie prowadzę działalność żeby sobie dorabiać,
    > kolejny pracodawca zarządzał ode mnie zamknięcia działalności wiec jak
    > powiedziałem że żaden problem o ile dojdziemy do porozumienia względem
    > finansów. Doszliśmy i zamknę.
    Czemuś mnie to nie dziwi...
    Już nawet nie będę pytał skąd on wiedział o tej działalności i jakim prawem
    wysunął tak bezczelne rządanie.

    > ALeż sprawa jest prosta. Skoro checie abym zamknął to zamknę tylko pytanie
    > co w zamian mi zaoferujecie? Przecież to sa negocjacje a nie narzucenie
    > zasad.
    To ty wszystko zrobisz byle by ci coś korzystnego z twego punktu widzenia
    zaoferować?

    > Jak się Wam moja DG nie podoba
    to g...o im do niej.
    Proste.

    > Prowadząc DG czułem się bardziej zniewolony niż pracując na etacie.
    Kwestia indywidualnego podejścia.
    Może tu wchodził więc w grę jakiś rodzaj masochizmu? ;)

    > Biznes własny jest o wiele większym niewolnictwem niż praca na etacie.
    W takim razie normalni się za to nie biorą.
    Ale - jak pisałem wyżej - kwestia indywidualnego podejścia.

    --
    Jotte