PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-02 17:49:32
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Jeśli los obszedłby się ze mną okrutnie, nieistotne czy z mojej winy czy
    > nie, to nie wiem, czy bym się kimkolwiek wtedy przejmował. "Bycie

    Nie życzę Ci tego, ale różnie to może być.
    Przede wszystkim przejmowałbyś się sobą i swoim nieszczęściem.
    Przypuszczam, że sam oczekiwałbyś wsparcia.
    Szukałbyś rozwiązania wyjścia z trudnej sytuacji, zapewne oczekiwał pomocy u
    bliskich, znajomych.
    No, chyba że popadłbyś w totalną depresję.
    W tym przypadku pozostaje leczenie psychiatryczne.

    > człowiekiem" to takie hobby, które się uprawia, gdy się ma zaspokojone
    > przynajmniej najprymitywniejsze potrzeby. Ewentualnie gdy się jest świętym,
    > ale do tego trzeba mieć genetyczne skłonności samobójcze.

    Nie przesadzaj.
    Nie ma jeszcze tak źle w Polsce, żeby ludzie nie mieli zaspokojonych
    podstawowych potrzeb.
    Ubóstwo nie uprawnia nikogo do tego, żeby być chamem i ostatnim skurwysynem.
    Święci nie istnieją.
    Ludzie ze skłonnościami samobójczymi powinni leczyć się psychiatrycznie.

    Jurek M.