eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM?Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Date: Sat, 10 Feb 2007 22:58:55 +1300
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <eqk512$149$2@inews.gazeta.pl>
    References: <eqg2n2$dp$1@news.interia.pl> <eqg6qc$8ge$2@news.onet.pl>
    <eqhbi2$pp2$1@inews.gazeta.pl> <eqhdtk$el0$1@news.onet.pl>
    <eqhoeo$ko7$1@inews.gazeta.pl> <eqhree$rvm$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 222-153-124-215.jetstream.xtra.co.nz
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1171101539 1161 222.153.124.215 (10 Feb 2007 09:58:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Feb 2007 09:58:59 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <eqhree$rvm$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: immonaa
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.7) Gecko/20050414
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:202065
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Kaczanowski wrote:
    > badzio napisał(a):
    >
    >> Patrze, patrze a tu Tomasz Kaczanowski porozsypywal nastepujace haczki:
    >>
    >>> Wiesz, a to oznacza, ze jest niekompetentna i wiesz, nie chcialbym
    >>> tam pracowac, wiec na jedno wychodzi.
    >>
    >> Dla Ciebie wyznaczinkiem wartosci firmy jest to czy
    >> sekretarka/rekruter ma zainstalowanego acrobata? Dla mnie wazniejsze
    >> sa warunki finansowe (+ bonusy), rozwoj zawodowy, atmosfera w pracy.
    >
    >
    > Co ci przyjdzie z pracy, w ktorej pani sekretarka ie umie obsluzyc
    > podstawowych programow? Wystawia tym samym opinie firmie, ze sa tam
    > zatrudniane osoby niekompetentne, np ksiegowa, ktora myli sie przy
    > wysylaniu wyplat, pech chce, ze zawsze w strone dla cioebie
    > niekorzystna. Natomiast szef nie pamieta nigdy, ze obiecal ci pare dni
    > temu podwyzke.
    >

    Cudownie by bylo, gdyby swiat byl taki prosty i kompetencja firmy i jej
    wszystkich pracownikow zalezala w jednoznaczny sposob od posiadania
    czytnika pdfow, ale tak nie jest. Zdarzaly mi sie kontakty z
    firmami/instytucjami/organizacjami, w ktorych komunikacja elektroniczna
    mowiac delikatnie kulala (wysylanie .doc z malutkim logo pomniejszonym z
    wielkiego tak, ze plik zajmowal kilka Mb, nie stosowanie BCC i inne
    lamerskie zachowania), ale na stanowiskach merytorycznych pracowaly tam
    osoby, ktore sie znaly na tym, co robily i ogolna wspolpraca byla ok.

    Jestem zwolenniczka pdf, ale wydaje mi sie, ze za daleko sie posuwasz w
    swoim fanatyzmie. Nikt nie broni Ci oceniac firmy po jej stosunku do
    pdf, ale bylabym ostrozna w polecaniu takiego podejscia wszystkim,
    zwlaszcza ludziom spoza branzy IT.

    Kompromisem moze byc wyslanie dokumentow w obu wersjach - doc i pdf. Doc
    ma te zalete przy stanowiskach, na ktorych liczy sie obsluga Worda, ze
    mozna w nim obejrzec formatowanie, podczas gdy w pdfie nie da sie
    stwierdzic, czy wciecia nie byly robione spacjami.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1