eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM?Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-10 09:58:55
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Kaczanowski wrote:
    > badzio napisał(a):
    >
    >> Patrze, patrze a tu Tomasz Kaczanowski porozsypywal nastepujace haczki:
    >>
    >>> Wiesz, a to oznacza, ze jest niekompetentna i wiesz, nie chcialbym
    >>> tam pracowac, wiec na jedno wychodzi.
    >>
    >> Dla Ciebie wyznaczinkiem wartosci firmy jest to czy
    >> sekretarka/rekruter ma zainstalowanego acrobata? Dla mnie wazniejsze
    >> sa warunki finansowe (+ bonusy), rozwoj zawodowy, atmosfera w pracy.
    >
    >
    > Co ci przyjdzie z pracy, w ktorej pani sekretarka ie umie obsluzyc
    > podstawowych programow? Wystawia tym samym opinie firmie, ze sa tam
    > zatrudniane osoby niekompetentne, np ksiegowa, ktora myli sie przy
    > wysylaniu wyplat, pech chce, ze zawsze w strone dla cioebie
    > niekorzystna. Natomiast szef nie pamieta nigdy, ze obiecal ci pare dni
    > temu podwyzke.
    >

    Cudownie by bylo, gdyby swiat byl taki prosty i kompetencja firmy i jej
    wszystkich pracownikow zalezala w jednoznaczny sposob od posiadania
    czytnika pdfow, ale tak nie jest. Zdarzaly mi sie kontakty z
    firmami/instytucjami/organizacjami, w ktorych komunikacja elektroniczna
    mowiac delikatnie kulala (wysylanie .doc z malutkim logo pomniejszonym z
    wielkiego tak, ze plik zajmowal kilka Mb, nie stosowanie BCC i inne
    lamerskie zachowania), ale na stanowiskach merytorycznych pracowaly tam
    osoby, ktore sie znaly na tym, co robily i ogolna wspolpraca byla ok.

    Jestem zwolenniczka pdf, ale wydaje mi sie, ze za daleko sie posuwasz w
    swoim fanatyzmie. Nikt nie broni Ci oceniac firmy po jej stosunku do
    pdf, ale bylabym ostrozna w polecaniu takiego podejscia wszystkim,
    zwlaszcza ludziom spoza branzy IT.

    Kompromisem moze byc wyslanie dokumentow w obu wersjach - doc i pdf. Doc
    ma te zalete przy stanowiskach, na ktorych liczy sie obsluga Worda, ze
    mozna w nim obejrzec formatowanie, podczas gdy w pdfie nie da sie
    stwierdzic, czy wciecia nie byly robione spacjami.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1