eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM?Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-10 14:33:15
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: alugastrin <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2007-02-10 10:58, Immona napisał(a):

    > Kompromisem moze byc wyslanie dokumentow w obu wersjach - doc i pdf. Doc
    > ma te zalete przy stanowiskach, na ktorych liczy sie obsluga Worda, ze
    > mozna w nim obejrzec formatowanie, podczas gdy w pdfie nie da sie
    > stwierdzic, czy wciecia nie byly robione spacjami.

    Jedna kwestia ktorej nikt nie poruszyl - .doc jest formatem zapisu Worda
    z _komercyjnego_ pakietu Office. Nie stac mnie na kupno tego pakietu
    wiec uzywam OpenOffice, dla ktorego standardem zapisu pliku jest Open
    Document Format .odt. Owszem, pozwala zapisywac do .doc ale nie jest do
    konca kompatybilny z Wordem i czesto wychodza rozne krzaki podczas
    otwierania takich dokumentow Wordem.
    Stworzenie pdfa nie jest zas problemem - jest masa _darmowych_ programow
    ktore temu sluza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1