PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [
  • Data: 2005-10-22 18:18:46
    Temat: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [
    Od: nbs <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

> [...]
    > zupelnie; moze jej nick mi raz czy dwa mignal na sieci, ale bez kontaktu
    > bezposredniego. Znalazla sie w moim miescie wskutek nieszczesliwego
    > przypadku sama, pozno w nocy, bez noclegu i kasy na hotel, wiec
    > zadzwonila do swoich znajomych, z ktorych niektorzy byli moimi z "kregu
    > scislej pomocy towarzyskiej" i po telefonach dotarla do mnie. Kazalam
    > jej wlazic do mojego lozka i spac, bo bylam zmeczona i nie mialam ochoty
    > niespodziewanemu gosciowi przygotowywac innego lozka. I obudzilam sie
    > rano we wlasnym mieszkaniu przytulona do zupelnie nieznajomej osoby :).

    Nie martw sie. Nie Tobie jednej przydarzylo sie cos takiego. Hmm..[1]

    > Mam sporo takich historyjek i te doswiadczenia wiele mi daly, uczac
    > miedzy innymi, ze zawsze bedzie w poblizu ktos, kto bedzie mogl pomoc i
    > to zrobi.

    Bardzo podobaja mi sie Twoje historyjki. :-) Powaznie! Tylko latwo po
    nich gubie watek.

    > Jakim kosztem pozostalych?
    > W poprzednim przykladzie, kto stracil?
    > Bo chyba nie powiesz, ze ktos, kto znalazl sie sam w nocy w innym
    > miescie bez kasy na hotel i nie mial do kogo zadzwonic?

    Hej. Zaczynasz od przyrownania geekow do masonow a konczysz tym, ze
    mozna wsrod nich znalezc przyjaciol? To nie do konca to samo. Mniejsza
    juz o to... dobranoc.

    Pozdrawiam,
    \R.
    [1] BP,NMSP