PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak awansowac na stanowisko kierownicze? › Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
  • Data: 2009-06-30 05:34:51
    Temat: Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cud nad Wisłą. ;)
    > I ten zarząd nie składał się po części chociaż z niezatapialnych?
    > Lecieli na bruk tak bez niczego?

    Tu było trochę inaczej, ale też nieźle. Zarząd skaładał się z właścicieli -
    części akcjonariuszy. Przez ileś tam lat (zanim tam pracowałem) zmieniali
    się zgodnie ze statutem. Za moich czasów zarząd całkowicie oddał wladzę.
    Wybrano do zarządu ludzi spoza grona właścicieli - założycieli firmy za to
    spośród pracowników :). Sam zresztą miałem propozycję ale odmówiłem ze
    względu na niezadowalającą relację odpowiedzialność-wynagrodzenie.

    > Raczysz żartować. Raczej w łajdackich układach.
    > Jak chcesz "testować" pracownika w jego prywatnym czasie?
    > Jakie w ogóle masz do tego prawo?
    A gdzie ja to napisałem, że w prywatnym??? Testowanie oznaczało sprawdzanie
    pod kątem przydatności do pełnienia różnych funkcji i nie miało nic wspólngo
    z prywtanym czasem pracowników.

    > SYSTEM KLASYFIKOWAŁ LUDZI???
    > Czy ty czytasz, co piszesz?
    Każdy system oceny klasyfikuje jej przedmiot bo po to jest. W tym przypadku
    przedmiotem oceny są ludzie. System ocen w szkole też klasyfikuje uczniów na
    takich co otrzymają promocję do następnej klay, nie otrzymają, dostaną
    odznakę "wzorowy uczeń" itd.

    > Przywołałeś, widzę, czasy h**a Balcerowicza, którego to szmatława postać
    > ma ręce zbrukane krwią.
    Może coś bliżej? Robi się ciekawie.