PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak awansowac na stanowisko kierownicze? › Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
  • Data: 2009-06-30 23:21:10
    Temat: Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko, że niektórzy popełnili w tej sytuacji samobójstwa. A ja znałem
    > konkretny tego przypadek, widziałem jak się człowiek miotał, wiedziałem
    > czemu i z jakiego powodu, nie sądziłem do czego się posunie, ale się
    > posunął.
    Współczuję straty przyjaciela. Skomentuję to tylko odniesieniem do mojego
    systemu wartości: nigdy bym sobie nie odebrał życia z przyczyn materialnych
    czy jakichkolwiek innych w tym spowodowanych przez inne osoby. Jedyny
    przypadek w którym bym to rozważał, to bliska perspektywa własnej śmierci w
    cierpieniach.
    --
    Jackare