PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak awansowac na stanowisko kierownicze?Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
  • Data: 2009-06-30 23:13:15
    Temat: Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty o tym nie wiesz?
    > W wyniku tzw. "reformy Balcerowicza" wiele osób posiadających jakieś
    > zasoby,
    ale to było w 1989 czyli jakieś 10 lat wcześniej niż okres o którym piszę i
    stąd moja niewiedza. Byłem wtedy jeszcze uczniem szk. średniej i
    niespecjalnie to odczuwałem. Ja piszę o 1998 kiedy po boomie pierwszej
    połowy lat 90-tych nastąpiło zaplanowane schłodzenie gospodarki skurkujące
    kilkuletnim zastojem, wzrostem bezrobocia itd. Mnie w tym czasie akurat
    zupełnie nieźle się żyło.
    --
    Jackare