PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - kobieta › Re: Informatyk - kobieta
  • Data: 2004-09-10 20:35:24
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Asmodeusz w wiadopmości <chsvia$2ct$1@korweta.task.gda.pl> napisał(a):

    > Parenaście minut temu dzwonił jakiś człowiek i próbował mi
    > wcisnąć zlecenie na wykonanie arkusza w excelu. Ktoś mu po powiedział że
    > jestem dobrym informatykiem więc zdobył numer i zadzwonił. Zatkało go
    > gdy oznajmiłem że od 6 lat nie widziałem excela. Myślę że nadal mi nie
    > wierzy.
    No widzieć to widziałeś, nie przesadzaj... (u użytkowników na ekranie
    np.) :P Ale masz rację, ja też myślę, że on Ci nie wierzy (interpretując
    "widziałem" jako "używałem"). Dziś informatyk to znaczy prawie tyle co
    "magik" od komputerów, wedle laików musisz znać się na wszystkim, a już na
    pewno na ich ulubionych programach.

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl