PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie? › Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie
    pytanie?
    Date: Sun, 25 Mar 2007 17:59:38 +0200

    > IMO to zależy od przyczyny spotkania. Jeśli to potencjalny pracodawca
    > poszukuje pracownika (np. dał ogłoszenie), to on ma podać ofertę (tak
    > jak sprzedawca oferujący towar podaje jego cenę). Skoro tego nie robi -
    > jest niepoważny i tym samym niewart uwagi.

    A dlaczego niby jest niepoważny? Bo ja bym raczej powiedział, że jest on
    przedsiębiorcą racjonalnym, dobierającym sobie pracowników w sposób
    odpowiedzialny i uzasadniony ekonomicznie.

    Zauważ, że gdy pracodawca poda jako pierwszy proponowane wynagrodzenie,
    to nie ma już praktycznie szans poniżej tej wartości zejść, nawet jeśli
    pracownik nie jest tyle wart, albo wcale tyle nie żąda. Ma wówczas już
    tylko wybór przyjąć tego pracownika, albo mu podziękować.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com