PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sat, 12 Aug 2006 23:48:25 +0200
    From: ktos <b...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy

    Marek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > W naszej firmie pojawil sie wakat na stanowisko....kurde jest to budzetowka
    > i zamiast informatyka chcemy magika.
    >
    > Chcielibysmy aby wykonywal on nastepujace rzeczy:
    > - robil strone internetowa a przede wszystkim opracowal ja graficznie
    > - po tym programowal/kontynuowac tworzenie naszego wewnetrznego system
    > informacyjnego firmy opartego na zestawie PHP, czyli linux, php, mysql,
    > java, javascript
    > - zajmowal sie sprzetem komputerowym i jego serwisowaniem, a takze
> [...]

    Nie twierdze, ze to dobra pensja, czy ze sam bym sie do tej pracy
    przyjal. Ale do wszystkich przesmiewców mam parę pytań:

    Czy to musi byc absolwent dziennej informatyki na UW/Politechnice/AGH..
    ze znajomoscia J2EE/Hibernate/Struts...?
    Czy nie wystarczy technik/ktos z licencjatem?
    Będzie sam czy jest tam jakiś dział/ ktoś go wprowadzi?
    Czy te 1200 netto to za 8 godz. nieprzerwanej ciężkiej pracy?
    Czy nie dochodzą do tego jakieś swiadczenia?
    Czy jadąc z tym dyskiem do filli nie mozna jechać godzine dłużej,
    inaczej mówiąc czy da się w takiej pracy dorabiać/ nadzorować dwie
    "filie " więcej?

    Dla kogos kto zarabia 6 tys. to bzdurne argumenty, ale dla kogoś kto w
    prywatnej firmie ma np. 1800 na rękę i szef mu ciągle na te ręce patrzy
    to może być sensowana alternatywa. A postów o marnych zarobkach nie brakuje.
    Sam dawno temu pracowałem w w wielkiej socjalistycznej firmie, myślę że
    te klimaty to gdzie jak gdzie ale w budżetówce w jakiejś części
    przetrwały. Wzajemne podbijanie kart, wyjścia na zakupy, "do lekarza",
    ciągłe imieniny.
    Trudne zadania dostawali ci, którzy potrafili sobie z nimi radzić, dla
    reszty niewiedza była świetnym usprawiedliwieniem (bo nie byłem na tym
    kursie, bo ja nie znam tego zagadnienia/języka...)
    Byle przeróbka na podstawie papierka wędrującego dwa tygodnie, połowy
    poprawek mozna by uniknąć gdyby programy zrobic choc troche
    konfigurowalne/sparametryzowane......