PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - CV do oceny oraz kilka pytan o dalszy rozwoj (dlugie)Re: IT - CV do oceny oraz kilka pytan o dalszy rozwoj (dlugie)
  • Date: Fri, 18 Apr 2008 17:09:25 -0400
    From: Jasek <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - CV do oceny oraz kilka pytan o dalszy rozwoj (dlugie)

    Sympatyczny informatyk wrote:
    > Liczylem, ze poszalejecie na maksa ;) i poznecacie sie troche nad moim CV
    > ;), a tu raptem kilka uwag. Czy znajdzie sie jeszcze jakas dobra dusza,
    > ktora oceni moja aplikacje? ;)

    Pozwolisz ze sie wypowiem ponownie. W polskiej wersji roi sie od bledow
    stylistycznych. Nie jestem polonista ale mnie w oczy kuja nastepujace
    sformulowania-

    - Nie menadzer tylko menedzer
    - "Mam kilka lat doświadczenia" tak to kumplom mozesz powiedziec.
    - Drugi akapit zaczynajacy sie od "Mam kilka lat doświadczenia.." sklada
    sie ze zdan w zaden sposob ze soba logicznie nie polaczonych.
    - "o niełatwych problemach IT prostym językiem". Tutaj pojechales.
    Dobrze ze nie "jezykiem ludow prymitywnych"
    - "Znam całkiem komunikatywnie" - tutaj juz sie ktos wypowadal na temat
    tej konstrukcji

    Ponadto, nie aplikuje sie na kilka stanowisk jak to ma miejsce
    wpierwszym akapicie.

    Co do firm, fajnie ze pracowales ale co robiles w kazdej z nich?
    Osiagniecia?

    "XX - XX - gazeta YY - współpraca na zasadzie wolnego strzelca." A co
    ten wolny strzelec robil? Zreszta, kulawe wyrazenie.

    "Ponad 100 artykułów prasowych, głównie o:" a te artykuly to
    przeczytales czy napiales? Wymien kilka tytulow.

    Sformulowania ktore brzmia dziwnie, ale nie wiem czy niepoprawnie
    "projektant procesow biznesowych"; "lider grupy analityków";

    Angielskie jest skopane, o czym pisalem wczesniej.

    Jacek