PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife ???Re: Herbalife ???
  • Data: 2002-09-17 08:50:58
    Temat: Re: Herbalife ???
    Od: "dziadek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:am539s$d6r$1@news.onet.pl...
    > Ja korzystam z produktów herbalife (nie jestem dystrybutorka, ale to tylko
    > dlatego, gdyz uwazam, ze sie do takiej pracy nie nadaje) i jestem
    > zadowolona. Na poczatku bylam nastawiona bardzo sceptycznie do tej firmy,
    > gdyz kiedys, dawno temu bylam na spotkaniu ludzi z tej firmy, gdzie
    > ewidentnie byli podstawieni klakierzy. Ale jak wiadomo, wszedzie sa ludzie
    > ludziska. Mysle nawet, ze zarabianie w tej firmie jest calkiem spoko. Nie
    > tylko ta praca moze dac pieniadze, ale i satysfakcje, ze komus sie
    pomoglo.
> [...]

    Droga Dorito, wyjęłaś mi to po prostu z ust!:))
    Wreszcie ktoś kto rozumie czym jest Herbalife.
    Dzięki za tak ciepłe słowa pod adresem produktów Herbalife:)
    Znowu potwierdza się to co powiedziałem wcześniej, jak spróbujesz produktów
    i ich wspaniałego działania - na pewno źle o produktach nie powiesz! Dlatego
    opinie ludzi którzy nie jedli produktów Herbalife, są czasami wręcz
    irytujące. Mówią, a sami nie wiedzą o czym. Byle się popisać i skrytykować,
    to przecież takie POLSKIE - narzekać;))
    Mentalność nas Polaków jest taka nie inna, na szczęście świadomość ludzi
    względem zdrowego żywienia i profilaktyki zdrowotnej ROŚNIE! - co bardzo
    cieszy:)
    Zawsze byłem zdania że lepiej STARAĆ się prowadzić zdrowy tryb życia i nie
    chorować, niż jeść "co popadnie" i z biegiem lat coraz częściej być klientem
    LEKARZY! A leki nigdy nie są obojętne dla naszego organizmu:(( Na jedno się
    leczysz, a drugie wyniszczasz, i kółeczko się zamyka.
    A produkty Herbalife właśnie służą żeby być zdrowym, mieć świetną figurę i
    wspaniałe samopoczucie! (hm, zabrzmiało to jak slogan?)
    Kto je produkty Herbalife, jestem pewien że powie "święta prawda"!

    pozdrawiam wszystkich, również sceptyków:))

    dziadek