PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife ???Re: Herbalife ???
  • Data: 2002-09-17 18:17:24
    Temat: Re: Herbalife ???
    Od: "TS" <(freespam)tsmaster@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A wszystko to z ekologicznie czystych regionów, jake jeszcze na ziemi
    > pozostały (Chiny, Tybet, Ameryka Południowa).
    > No proszę, wykład robię ;)))

    No jakbym widział reklamę herbaty (nie pamiętam której) "tylko najlepsze
    listki z czubka drzewa" :-)
    Ja rozumiem, że to zdrowsze niż "przeciętne" jedzenie, ale bez przegięć.

    Jak zwykle zero odpowiedzi w zasadniczej kwestii grubego przepłacania za
    produkty, które jest naturalną konsekwencją MLM. I nawet nie liczę, że
    doczekam się dyskusji na ten temat.

    Ogólnie rozumiem ludzi, którzy wchodzą w takie struktury, żeby trochę
    dorobić, ale jakoś tak drażniąco działają na mnie fanatycy. Nie ma rzeczy
    idealnych, jedynych najlepszych itp, więc zalecam odrobinę zdrowego
    rozsądku. Są jeszcze inne firmy sprzedające podobne produkty.

    --
    Pozdrawiam