PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife ???Re: Herbalife ???
  • Data: 2002-09-17 21:44:14
    Temat: Re: Herbalife ???
    Od: "dziadek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal" <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:am738l$9qb$1@news.tpi.pl...
    > Heya dziadek!

    Heya!

    > Tak niestety nie bylo. Kobieta, ktora mnie zaczepila, nie dawala za
    wygrana
    > nawet po uslyszeniu kilka razy Nie! Po prostu byla namolna.

    niestety, sam świata nie naprawię, bywa i tak, niestety:((

    > Wszystko fajnie, tylko ze wspolpracownicy HL zawsze nawijaja ta sama
    gadke.
    > A juz myslalem ze padne ze smiechu, jak uslyszalem na spotkaniu HL
    > porownanie do kupowania w sklepie z trzema kasami. Wiesz, pierwsza kasa -
    > ceny normalne, druga - upust dla klienta, trzecia - super rabat dla
    > dystrybutora HL. Najsmieszniejsze jest to, ze ta "opowiesc" uslyszalem
    > kilka lat wczesniej u Amwaya.

    noooo, to i ja się uśmieję! Jak ci ludzie w Lublinie pracują????
    Czy z Lublina nikt nie zagląda na grupy? (chodzi mi o dystrybutorów)
    Szczerze mówiąc sam posłuchałbym co mają do powiedzenia:))

    > Ale to jest i tak kupa kasy.

    zgadza się!

    > Z powodu nakladow czasowych jakie musimy poswiecic na tego rodzaju
    > dzialalnosc.

    tak, jak myślimy na poważnie zająć się pracą w Herbalife.
    Będąc na spotkaniu Herbalife poznałeś ceny, więc w bardo dużym uproszczeniu:
    od 25 do 50% ceny dla dystrybutora!, nie trzeba być geniuszem aby policzyć,
    ile trzeba sprzedać żeby "dorobić" sobie np. 500-800 złociszy! Nie piszę
    więcej , bo mnie posądzą o agitację albo co gorsza "fanatyzm";))

    > Kurcze, w ogole sie ci wspolpracownicy nie sluchaja szefostwa.

    ano widać w Lublinie nie!
    Szkoda że władze miejskie Lublina nie karają za oklejanie słupów! Kary
    godne,
    w ten sposób z ulic robi się śmietnik:(

    > Nie zrozumiales mnie. Przed spotkaniem wiedzialem co to jest MLM, ale nie
    > wiedzialem, ze spotkanie organizuje wlasnie MLM, czyli HerbaLife. Kabaret
    > zaczal sie potem.

    cieszę się że przynajmniej dobrze się bawiłeś:)

    > Chodzi o lojalnosc wobec firmy. Pisales, ze jestes dopiero 2 miechy w HL.
    > Moze to przyjdzie z czasem.

    to nie ma nic wspólnego z lojalnością!, postępuje tylko według własnego
    doświadczenia i przekonania.

    > Tu sie z toba zgodze (wreszcie ;-).

    dziadek