PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife ???Re: Herbalife ???
  • Data: 2002-09-21 10:44:10
    Temat: Re: Herbalife ???
    Od: "TS" <(freespam)tsmaster@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no cóż, zwróciłeś mi uwagę że Autokorekta mi w kompie wysiadła!
    > a przy okazji nauczyłeś mnie jak piszę się "spotkanie" i kilka innych
    > słówek, DZIĘKI!!!
    > Do najmłodszych nie należę ale to nie tłumaczy takich błędów, wiem! Tylko
    > czy tak postępuje się na "grupach"?
    >
    > dziadek

    To znaczy jak?
    Uważasz, że grupa, to śmietnik, na którym można "bezkarnie" kaleczyć język?
    Twoje posty były jeszcze całkiem przyzwoite, ale czasem to aż szczęka opada.
    Myślę, że od czasu do czasu przyda się "reprymenda". I wcale nie jestem
    jakimś purystą językowym i też zdarzają mi się błędy i literówki, ale
    przynajmniej staram się przeczytać, co napisałem, zanim wyślę na grupę. To
    przez taki niemodny już szacunek dla odbiorców.

    --
    Pozdrawiam