PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracy › Re: Gwarancja pracy
  • Data: 2009-05-08 12:12:13
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnh087b5.veb.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > Podział mamy na dobra podstawowe i luksusowe.
    Kto tak powiedział i kto tego podziału dokonał?
    I jeszcze jedno - czemu się nim przejmować?

    > Nie ma czegoś takiego jak dobro 'norma'.
    Kto tak powiedział i jak udowodnił?

    > Pewne dobra luksusowe mogą być powszechnie dostępne, nie
    > zmienia to faktu że są to dobra luksusowe i rezygnacja z nich jest
    > rozsądnym krokiem w przypadku dużych trudności materialnych.
    To może w ramach rezygnacji z dóbr luksusowych podcierać się gniecioną
    gazetą?
    Aha - gazeta to dobro luksusowe, nielicznym dostępne.
    No to może liściem?

    > Populistyczne hasło, świetnie nadające się do skandowania przy paleniu
    > opon.
    Opony - jak powszechnie wiadomo - pali się na znak zadowolenia i na wiwat.

    > Ile konkretnie to jest ta godna płaca?
    Konkretnie tyle, żeby godnie żyć.

    > Jako że sam przez rok byłem w takiej sytuacji jak opisana wyżej (fakt,
    > nie zarabiałem 927, tylko AŻ tysiąc zł) - znaleźć lepszą pracę i powoli
    > dźwignąć się z takiego statusu. Tak, wiem że ciężko. Osobiście
    > doświadczyłem, ale przeżyć się da.
    I przez zemstę pragniesz, aby inni też tak mieli?

    --
    Jotte