PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracy › Re: Gwarancja pracy
  • Data: 2009-05-08 11:54:14
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-08, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [...]

    >>> Fakt. Samochód to niesłychany luksus w 21 wieku w środku starego
    >>> kontynentu. Wręcz szczyt sybarytyzmu, hedonizmu i w ogóle bezczelnego
    > To nie jest luksus, niezależnie od tego co ci się wydaje.
    > To norma.

    Podział mamy na dobra podstawowe i luksusowe. Nie ma czegoś takiego jak
    dobro 'norma'. Pewne dobra luksusowe mogą być powszechnie dostępne, nie zmienia
    to faktu że są to dobra luksusowe i rezygnacja z nich jest rozsądnym krokiem
    w przypadku dużych trudności materialnych.

    > Godną płacę.

    Populistyczne hasło, świetnie nadające się do skandowania przy paleniu
    opon. Ile konkretnie to jest ta godna płaca?

    > A co byś wolał?

    Jako że sam przez rok byłem w takiej sytuacji jak opisana wyżej (fakt, nie zarabiałem

    927, tylko AŻ tysiąc zł) - znaleźć lepszą pracę i powoli dźwignąć się z takiego
    statusu. Tak, wiem że ciężko. Osobiście doświadczyłem, ale przeżyć się da.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl