PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracy › Re: Gwarancja pracy
  • Data: 2009-05-08 07:55:24
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@g...com pisze:
    > To konkretne rozwiązanie też pogorszyłoby sprawę - na chwilę obecną,
    > przetargi na prace porządkowe wykonuje się zapewne na poziomie miasta/
    > dzielnicy, co skutkuje tym że np. MPO wygrywa przetarg i sprząta
    > wszystkie drogi gminne w mieście. Bardzo mała firma jest w stanie
    > posprzątać jeden budynek, może kilka ulic i to wszystko, na więcej po
    > prostu braknie jej mocy przerobowych. To oznacza konieczność
    > rozpisania kilkudziesięciu (lub nawet kilkuset) przetargów/zapytań o
    > cenę zamiast jednego, dodaj do tego skomplikowanie proceduralne obecne
> [...]

    To może zły przykład, ale np. przetargi na prowadzenie konkretnych linii
    autobusów miejskich - już niekoniecznie, bo tu umowę podpisuje się np na
    3 lata oczywiście biletami zajmuje się nadal miasto, bo mają być takie
    same. Wtedy mała firma posiadająca kilka autobusów ma szanse konkurować,
    dodatkowo konkurencja powinna podnieść jakość usług.

    --
    Kaczus