PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracy › Re: Gwarancja pracy
  • Data: 2009-05-07 21:25:33
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: Alex81 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    In article <gtvh9o$nvm$1@news.onet.pl>, s...@p...onet.pl says...
    > > Tia...
    > to francuski?
    Nie ten który znam, z pewnością. Raczej: dźwiękonaśladowczy zapis ironicznego
    stwierdzenia "tak", w języku polskim.

    > Ja takiego nie znam, są takie jeszcze?
    To znaczy że żaden polski bank nie dostał dopłat? ;)

    > A z jakiego banku rząd pożycz pieniądze?
    M.in. z każdego który kupi obligacje. Może też pożyczyć np. od Ciebie.

    > Masz jeszcze jakieś zarzuty?
    Wymieniam je naprawdę regularnie, staram się nie pominąć żadnego :)

    --
    Pzdr
    Alex